Pages

Sunday, October 14, 2012

KAWAN atau LAWAN..??

14102012 Lazy Sunday uolllss...
Kosong...kosong... takde buat apa pon this wiken..dgn cuaca mendung mcm ni menambahkan lagi selera utk TIDO...ngehh..ngehh...plannya ptg ni nk bwk ank2 keluar main kt taman permainan..itupon kalau tak ujan..

Jiwaku kacauuuu... Hati tgh berkecamuk remuk redam mkn hati dgn sorang kawan(?) atau lawan(?)...stress sgt2...dan sedih sgt2 dan terkilan sgt2..tak blh nak luahkan dgn kata2...Memang benar..rencah kehidupan duniawi, KITA TAKKAN TAHU SIAPA KAWAN DAN SIAPA LAWAN SEHINGGA SAMPAI SUATU SAAT KITA JATUH TERSUNGKUR... Adakah TANGAN DIHULURKAN ATAU KITA DITINGGALKAN....Janji tinggal janji...macam tu lah manusia..mudah lupa.. sob..sobb..sobbb.. :-(

Takper la...aku redha dgn ketentuan ILAHI..mungkin ada hikmah diatas setiap apa yg berlaku skang ni..mungkin ini jalan yg terbaik bagi aku...


“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu,

dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu,
padahal dia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui.
(Surah Al-Baqarah ayat 216)








Kalau ikutkan hati byk lagi yang nak diluahkan...tp kena simpan dulu...jumpa "dia" nnti baru luahkan habis2 habisan... ataupun hanya luahkan dgn sebuah senyuman sinis..???aku pon tak pasti..ok just wait n see...

terima kasih..


**p/s: sori saya terpaksa block FB awk..bila perasaan "terkilan" saya dh reda kita fren lagi yer...

No comments: