Pages

Friday, January 28, 2011

lagu2 peberetku...





gambar ini tiada kena mengena dengan penulisanku di bawah ini....
sekadar hiasan shj.... hahaha


pagi nan indah. semoga seindah perjalanan hidupku arini..... nak kongsi citer sket pasal lagu2 dr indonesia... sebelum ni (zaman SO7, Peter Pan dan seangkatan dengannya) aku mmg tak suka dan tak layanzzz lagu2 indonesia ni.. tp suatu hari masa tu aku keja kt bangsar, aku lepak ngan ofsmate (skang dh lost contact...huhuuh) dan aku telah menceroboh PC siapa ntah (samada ayed, ajak, adib atau rizal.. sori yer adik2ku...) dan terjumpa lagu2 dr kumpulan yg aku tak pernah amik tau pon sblm ni iaitu kumpulan UNGU dan SAMSONS..... setelah aku dgr lagu dari kumpulan ni aku tlh jatuh hati ngan lagu2 nya... dan sejak hari tu sampai skang lagu2nya menjadi peberet aku.... sampaikan anakku pon dah tau bila dgr lagu ni dia akan kata " tu lagu mama"... antaranya lagu2 yang aku letak kt bwh ni....



lagu peberet aku nih.. dan dia juga.....
dan sgt menggemari VC ini jgk.... :-)
satu2nya penyanyi wanita Indonesia yg aku minati... comel & cute bersuara besttt.... ROSSA




juga lagu ini menjadi peberetku.... :-)
aku jadikan dua2 lagu kt ats ni sbg CRT... dan seorang lelaki berbangsa Cina pernah menelefonku dan dia bertanyakan aku apa tajuk lagu ni dan siapakah penyanyi nya...katanya nice song dan dia menyukainya.... biasanya jarang org cina yg sukakan lagu melayu/indonesia yg ala2 jiwangs karatss ni... opssss....




dan lagi.... lagu peberetku... also my BFF... ;-)

sekian sahaja untuk arini.... terima kasih...

2 comments:

ct said...

phewwits.. org lain jung komen nih..
dewa pun sdap

aida6601 said...

hehehe....x cukup ruang nok buh semo....