Pages

Monday, January 24, 2011

dan...


sebenarnya blog ni dah wjd pd thn 2008 lg...(thanks to my x-ofcmate nana@azliana yg menjadi cikgu pd masa tu)... cuma yg ada tajuk nya jer la.... setelah hampir 3 thn blog ni terbiar begitu sj hari ni baru lah terdetik kt hati ku ini untuk menyambung nya semula... dapat semangat dr anak2 buah ni...... tp.... kuang... kuangg... xtau nk tulis mende ni... aku bukanlah seorang penulis yg baik tp aku mengaku aku seorang pendengar yg amat baik... hehehe....

nak tulis apa lg yer... nk citer psl menu utk lunch aku puasa arini... puasa ganti...hehehe... ingat petang nnt nak masak tom yam la... dari semalam lg teringin nk mkn tom yam ni... ini menu peberet aku sejak zaman belajar dl lg sampai lah skang.... tom yam n sup my peberet ni... perghhhh sedap nyer.... nyummmm...nyummmmmmm....

ok lah stop dulu... org kata tak elok citer psl mknn time puasa...nnt kurang pahala....hehehe

1 comment:

Anonymous said...

Welcome to blogworld.. Ikut suka hati la nak tulih banyok ko sikik ko.. Supo diary jugop.. diari ni ore lain leh baco a..

ikeenk

Nok gati poso.. Lagi 19 hari.. aiyark..